15e december 2012

Det har bara varit snöstorm, har städat mitt rum nu är det finare än vad det var innan, tro mig haha! Har kollat på vampire diaries och gossip girl också det är något jag gör när det är tråkigt väder, Har kollat på julkalappar(internet) och hittat lite saker har också väldigt svårt med sånt till mamma och pappa till syskon är det mycket lättare, undrar varför! 
 
Imorgon kommer det komma en 3 advents hälsning också, dels för det var sjukt kul att göra än + man ska bjuda på sig själv det är viktigt enligt mig.
 
Tumblr_mbpfuk5rpm1r9i45no1_500_large
227101_527497833929705_608131530_n_large
 

Kommentarer
Postat av: sara

Jätte fin blogg du har :D älskar din design!
Gillar du Justin Bieber MÅSTE du besöka min blogg, skulle bli super glad om du besökte min blogg! :D Kram

2012-12-16 @ 12:43:11
URL: http://biebersbaby.blogg.se
Postat av: SARAH - Grym fotograf

Var med i mina tävlingar på min blogg.
Du kan delta och vinna i dagens blogg eller en tandblekning.
Gå in på kategori "tävlingar" så går det lättare.

Kram :)

2012-12-16 @ 14:19:39
URL: http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback