Christmasholiday

Sista dagen, fick mina första betyg och blev nöjd även fast jag vet att jag kunde sattsa mer på Svenska, So och Engelska och alla ämnen och alla som jag har "lie lättare för" det ämnet som jag har svårast med är matte och det är ok att ha E på det...och resten ska jag ha A i 9an ska jag ha det, För man vill inte bli en uteliggare eller mcdonaldsstädare! Inte jag iallafall. Ska försöka med högre betyg i Matte och Tyska också. Vill nå mina drömare( dock måste komma på nått )
 
Sedan så gick jag hem med Moa, Tilda och Josse sedan dess har jag kollat på gossip girl,
Har du någonsin druckit iskaffe? det är asgott dog när jag hittade en förpakning i köket haha, jag hatar liksom kaffe men iskaffe är det godaste som finns. Det är supperlätt att göra, man tar lite mjölk, isbitar och häller i pulvret, smakar absolut inte som vanligt kaffe.
 
Sedan igår så var jag med Filippa i stan vi handlade julklappar och jag köpte inget till mig själv, nu är jag klar och har alla julklappar inslagna och i tisdags var jag med Moa i Vällingby för att hitta julklappar men det gick inte så bra haha. Super svårt ju!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback