Grönalund

Igår va jag där med Josse, vi hade inget att göra + att det var så fint. Skulle egentligen ha gått med en annan innan Turkiet men då kunde inte jag. Jag skulle ha frågat dig men då sa du att du skulle åka till dit landställe, innan jag han att fråga. Men jag får gå en gång till om du vill när du kommer tillbaka eller så:) Du vet vem du är.
 
Jo iallafall det var askul som alltid vi åkte allt den roligaste är Twister den går snabbast och läskigast. Frittfall var astråkig när man har åkt den en gång då är den läskig men andra gången sitter man där och är typ död. Tilt värkar roligare då. Fast man skrek inte derekt man bara skrattar när dem andra skriker. Vi gick spökhuset också. Dem har ändrat fett mycket på de och blå tåget. Det är kul. Sen så var de Sommarkrysset fotade Danny på genrepet sen så var de andra artister där men orkade inte fota dem, de var Marcolio, Eric Grönwall och nått annat band  som hette Vulkan typ?  Dålig bild på Danny men de var insommat ganska mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback