Bloggmail

Nu har jag fixat en bloggmail som man kan maila om man vill ha hjälp med något, header osv.. Det skulle vara kul att få någon fråga eller hjälp med något
[email protected]

Jag har ingen header nu, för jag har inga bra bilder just nu..

Haha sitter och kollar på det "roliga" programet Bumbibjörnarna! Det finns inget att se på och har ingen bra film just nu häller. Jag och Josse har badat i poolen vi ska typ bada vid 12! Fast då måste vi vara tysta det är coolt när poolen lyser blått överallt fast det är fett läskigt när dammsugaren i poolen är där nere. Det är typ en minirobot som suger upp smuts, löv m.m..

Kommentarer
Postat av: Christina

Hello I'm kitkatkorpan.over-blog.com ^^

I'm a blogger, in fact I do my blog since already 1 year (I think, I'm not sure ;P HiHi) but I have decided to continue this one again! :)

I really hope you'll love my blog, I speak about myself, my life, what I love... I write it in French cuz I'm a French girls, so maybe you can't understand! :'(

But I put a lot of pictures so I really hope you'll love it ;P

So please, come to see my blog and tell me about it ^^

Have a nice day and I hope to see you soo ♥



(Kitkatkorpan.over-blog.com)

2012-06-17 @ 15:07:01
URL: http://kitkatkorpan.over-blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback