Haha intressanta saker vi Kikar om

Kikar med Sofia, Moa och Lisa. Vi chattar om lite roliga saker. Sen imorgon kanske jag och Moa ska till Kista imorgon om jag hittar pengar osv, sen vill jag ju spara dem tills på nästa Fredag(22a Juni) då åker vi till Turkiet!
Bodrum, hoppas det finns mycket shopping där!

Hoppas det blir fint väder och över 30 grader, sen kommer mammas kompis Veronica och Micke dit. Haha på samma hotell och allt. Fast dem är ju snälla fast dem kommer en vecka efter så en vecka tillbringad med dem dårå. Sitter och funderar vad jag ska packa! Mest shorts och tröjor och typ någon strandklänning. Det tar typ 3 timmar och åka dit 3 timmar och 30 min?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback