Träslöjden

Blev klar med min låda skrev smycken på locket. Blev ganska nöjd. Målade med vit färg typ eller trät lysste igenom så det blev vit trä som jag ville ha det:)

Sen fick vi tillbaka Soprovet klarade det faktiskt hade 2 fel men det är ok för mig bara jag får godkännt blir jag glad fast det är alltid kul med högsta betyg. Sen redovisade jag och Tilda engelskan gick ganska bra fast tappade bort mig hehe..

Sen kom mina hängslen från Thailand också och min snygga kavaj som kom från en annan hemsida fast den kom i fredgas..Lägger ut bilder på det imorgon;)

Filippa när vi skulle gå hem i regnet, vi kom på smartaste idèn när vi gick hem eller Filippa gjorde det, haha vi borde få pris för att vi gick med jacka över huvudet eller vad tycker du Filippa?:)
Kolla vad söt!


Kommentarer
Postat av: filippa

hehe!!!!! vi borde värkligen få ett pris!!!

2012-06-05 @ 07:42:26
URL: http://livetsdar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback