3e januari 2013

Idag så stack jag och Filippa in till stan, och kollade på grejer där ,men hittade inget. Tycker alltid att det är så otroligt fula grejer jusst nu inget som jag blir kär i, okej det finns alltid något men alla har ju också olika smak. Inte så konstigt att man storshoppar på sommrarna. Men man får iallafall mycket pengar över.
 
Sedan så såg vi på bio - mammas pojkar, alltså humorn var nog inget för mig men rätt okej, dock vissa skämt var det stora frågetecken runt! Men humorn var lite svår men dock har jag en helt random humor men det är väll en film för äldre??Alltså som fattar vad dem snackar om-
 
Nu sitter jag bara här i mitt rum och chillar, ser lite på tv är sjukt trött men ska absolut inte sova nu det är ju lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback